muraska się nudzi

muraska się nudzi

sobota, 19 stycznia 2013

Urodziny Kuby !!!

Nareszcie udało mi się zebrać zdjęcia od wszystkich i mogę zrobić fotorelację z urodzinowej imprezki Kubusia :) Urodzinki się udały a jubilat był zachwycony prezentami i przede wszystkim tortem. Z okazji 1 roczku mamusia zabawiła się we fryzjerkę i bujna czupryna Krasnala zniknęła. Moja pierwsza myśl kiedy wykonałam ruch maszynką była taka "O Boże co ja zrobiłam...". Kubuś jednak w nowej fryzurze ma dużo wygodniej i wygląda jak mały mężczyzna. Zrobił się także niesamowicie podobny do taty. Oczywiście zachowałam dwa loczki na pamiątkę.  


Z okazji urodzin Kubuś musiał się wyróżniać wśród dzieci dlatego na jego ubranku naszyłam jedyneczkę w koronie. W końcy pierwszy roczek kończy się raz w życiu.


Motywem przewodnim na torcie była rybka Mini Mini, ponieważ Kuba bardzo ją lubi. Tort upiekła moja mama (chyba sami przyznacie, że ma talent!!). Doszłam do wniosku, że byłoby fajnie żeby po torcie pozostał jakiś ślad dlatego urodzinową rybkę dla Kubusia wydziergała Editha (klik). Jeszcze raz Edytko bardzo dziękujemy.Dzięki Tobie Mały będzie miał pamiątkę po swoim pierwszym torcie.



Kubuś był zachwycony prezentami. Bardzo zaskoczyła nas Ewcia, która dla Kuby przygotowała taką oto niespodziankę.



A tutaj próba jazdy na pierwszym w życiu samochodzie.


W tym miejscu chciałam serdecznie podziękować za wszystkie życzenia dla Kubusia. Dziękujemy Wam kochani za miłe słowa.
A mamusia chciała Ci życzyć Bąbelku samych radosnych chwil, żebyś na swojej drodze spotykał tylko dobrych ludzi i szedł przez życie z uśmiechem na ustach.

Serdeczne pozdrowienia z zasypanych śniegiem Skierniewic :)

1 komentarz:

  1. O imprezka udana:)Słodki solenizant:) A torcik rewelacyjny, mama ma faktycznie talent:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)