muraska się nudzi

muraska się nudzi

środa, 6 marca 2013

Chudnij z Ewą

Każda z nas chce być piękna a szczególnie mania odchudzania dopada nas kiedy milowymi krokami zbliża się lato. Dlatego chciałam Wam serdecznie polecić treningi opracowane przez Ewę Chodakowską. Dzięki nim posiadanie pięknej figury nie będzie już tylko odległym marzeniem ale stanie się rzeczywistością. Przy systematycznych ćwiczeniach pierwsze efekty są widoczne już po miesiącu. Więcej szczegółów znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej Ewy http://www.ewachodakowska.pl/ oraz na FB.


Jak większość kobiet ja również mam pewne kompleksy związane ze swoim wyglądem. Szczególnie problematycznym miejscem jest dla mnie brzuch, który po ciąży nie wygląda może aż tak źle ale jednak przed urodzeniem Kuby był troszkę ładniejszy. Dlatego postanowiłam wreszcie coś z tym zrobić i zaczęłam ćwiczyć. Treningi Ewy (m.in. Skalpel) zostały tak opracowane, że poprawiają wygląd brzucha, pupy, ud czyli miejsc, które nam kobietom często się nie podobają. 


Treningi wyglądają na proste ale to tylko pozory. Ja po pierwszej sesji byłam totalnie zmęczona a nogi miałam jak z galarety. Następnego dnia oczywiście pojawiły się mega zakwasy, które szczególnie odczuwałam podczas chodzenia po schodach.
Na koniec żeby jeszcze bardziej Was zachęcić do ćwiczeń chciałam pokazać metamorfozę dziewczyny, która ćwiczyła z Ewą. Zmiana jest tak ogromna, że aż nieprawdopodobna. Mi szczęka opadła do samej ziemi. Po tych zdjęciach widać, że "chcieć to móc". Na obydwu zdjęciach jest naprawdę ta sama dziewczyna.



Życzcie mi żebym wytrwała w treningach a jeśli mi się uda ja również pochwalę się efektami.Dla urozmaicenia postanowiłam także zacząć chodzić na basen. Dzisiaj byłam z siostrzyczką pierwszy raz i czuję  się świetnie. Oczywiście mając w domu 14-miesięcznego bobasa trudno jest wykonywać te ćwiczenia ale staram się znaleźć na nie czas jak Kubuś pójdzie spać. Wszystkie zdjęcia umieszczone w dzisiejszym poście pochodzą z profilu Ewy na FB.
-Powodzenia-

12 komentarzy:

  1. Oglądałam ją w ,,Pytaniu na śniadanie''i przerażała mnie strasznie;))Ja ,starsza pani, zdechłabym chyba przy jej ćwiczeniach haha.Fakt pozostaje faktem,że muszę zrzucić to,co się nagromadziło;)
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki są trudne ale myślę Ilonko, że Ty też byś dała radę.

      Usuń
  2. ja również od dzisiaj zaczynam ćwiczyć z Ewą. Będę trzymała za Ciebie kciuki, ale bardzo proszę Ty trzymaj za mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!! Bedziemy się razem motywować. Daj znać jakie były Twoje pierwsze odczucia po treningu.

      Usuń
  3. Kasiu ja ją znam ,ale wolę swój trening kardio bo jest spokojniejszy ,już nie ma moje lata jak to Ilonka stwierdziła.A że do zrzucenia sporo to ciągle sobie to uświadamiam sięgając po kolejnego ciacho i mówiąc od jutra to już na pewno biorę się za dietę.A Tobie życzę wytrwałości w ćwiczeniach i pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym ciachem to i ja mam problemy. Postanowiłam sobie jednak, że trochę się ograniczę ze słodkościami bo niestety są moją zgubą.

      Usuń
  4. Jak ja nie cierpię tej Chodakowskiej i jej ćwiczeń ... próbowałam robić skalpel ale znudziłam się po kilku minutach, dodatkowo ona sama nie ma ładnego ciała co mnie odpycha od ćwiczeń z nią... w tych wszystkich gazetach to tylko Photoshop .. Polecam Mel B, kobieta ma i fajne ciało, i w przeciwieństwie do Chodakowskiej emanuje z niej entuzjazm i radość życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości znalazłam filmiki z treningami Mel B i rzeczywiście są bardzo fajne. Czuję, że będą robić je na przemian ze Skalpelem bo wydaje mi się, że tak samo jak Ty szybko się nim znudzę.

      Usuń
  5. Ja na szczęście nie mam problemów z figurą, jestem tancerką więc mam zestaw ćwiczeń codziennie w pracy xD
    Ale Tobie życzę powodzenia i trzymam kciuki :) ( ale tak w gruncie rzeczy to wystarczy robić jakiekolwiek ćwiczenia tylko, że regularnie, każdy mógłby tak "opracować zestaw ćwiczeń" ).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy takim wsparciu wstydem teraz będzie się poddać. Także do boju. Kubuś śpi więc mamusia zaczyna działać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)