muraska się nudzi

muraska się nudzi

wtorek, 19 listopada 2013

Sesja z brzuszkiem, część 1

Ciąża to magiczny okres w życiu kobiety i każda z nas, która ma takie doświadczenia to powie. Dlatego postanowiłam  zachować wspomnienia i zrobić sobie zdjęcia z brzuszkiem. Z Kubusiem też miałam taką sesję (wcześniej już Wam ją pokazywałam klik), więc przy drugim dziecku nie mogło być inaczej. Tak jak ostatnio zdjęcia zrobiła mi koleżanka Ewcia za co serdecznie jej dziękuję a ja obrobiłam je w programie graficznym. Pogoda była trochę kiepska bo była pochmurno, więc przede wszystkim trzeba było je doświetlić. Ja jestem mega zadowolona z efektu. Pamiątkę będę mieć piękną tylko muszę sobie jeszcze zrobić album na te zdjątka.Przygotujcie się bo zdjęć jest dużoooo :)












  



  











Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam taką ilością zdjęć. Zachęcam do udziału w moim Candy. W następnym poście pokażę Wam jeszcze jakie fajnie zdjęcia udało nam się zrobić w domu.
:) 

7 komentarzy:

  1. Śliczna uśmiechnięta i szczęśliwa mama;))
    Ja byłam przeszczęśliwa,że będę mamą,ale ciąża to był stan,którego bardzo nie lubiłam.Nie akceptowałam siebie,nie lubiłam tych wszystkich zmian zachodzących w ciele.Najchętniej zakopałabym się w domu i nie pokazywała nikomu;)Najszczęśliwsze dwa dn w moim życiu to te,w których chłopcy przyszli na świat;)))
    Pozdrawiam całą Waszą czwóreczkę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ilonko. No niestety każda z nas inaczej przechodzi przez to 9 miesięcy i ma inne odczucia. Ja psychicznie w obydwu ciążach czułam i czuję się świetnie. Na zmiany, które następują w ciele niestety nie ma się wpływu dlatego dbam o to żeby za dużo nie przytyć i pilnuje diety bo do maleńkich nigdy nie należałam :) Ale i tak już zastanawiam się jak będę wyglądać po, bo jednak dwie ciąże swoje zrobią z moim brzuchem. Ale może nie będzie tak źle.

      Usuń
  2. Prześliczna sesja, widać, że mama jest bardzo szczęśliwa :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu przepięknie wygladasz w błogosławionym stanie.Pamiętam jak ja byłam w ciąży,czułam się dobrze ,ale nadmiaru ciałam mialam po dziurki w nosie.Jednak przyjście dzieci na świat wszystko wynagrodzilo.Trzymaj się iu ważaj na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, piękny brzuszek.
    Ja też jestem teraz w ciąży i mam starszego syna Kubusia ;D
    pozdrawiam Cię serdecznie i oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam serdecznie Ciebie, synka i dzieciatko ktore ma sie urodzic ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała sesja! Piękne zdjęcia. Też mam duży brzuszek, ale z innego powodu, a zdecydowanie wolałabym mieć z tych samych co Ty. zapraszam do mnie na misiową wymiankę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)