muraska się nudzi

muraska się nudzi

czwartek, 9 stycznia 2014

2 urodziny Kubunia

Dzisiaj mój Bąbelek skończył dwa latka. Czas tak szybko leci, że nawet nie wiem kiedy to minęło. Jednego jednak jestem pewna, że od chwili kiedy Kuba się pojawił na świecie życie moje i męża nabrało kolorów. Nie ma dnia żeby nas czymś nie zadziwił (szczególnie swoim gadulstwem i bystrym rozumkiem :)
Życzymy Ci synku samych radosnych chwil w życiu i żeby Twoja buzia była zawsze uśmiechnięta tak jak teraz.
Wrzucam kilka fotek z imprezki urodzinowej, którą zrobiliśmy kilka dni temu. Trochę na wariackich papierach ją organizowaliśmy bo przed świętami zaczęliśmy remont salonu i kuchni, którego nie udało nam się niestety skończyć.










Pozdrawiamy wszystkich cieplutko :)

10 komentarzy:

  1. WIELKIE GRATULUJE!!!!!STO LAT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat dla synka,Kasiu fajną imprezkę mieliście a torcik widać niebo w gębie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla słodkiego Kubusia :) Kasiu a ty wyglądasz wspaniale. Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego dla solenizanta!!! Pozdrowienia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój synek 3 miesiące starszy :)
    Wszystkiego najlepszego dla Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu cudnie wyglądasz;))
    Kochana wszystkiego naj dla Kubusia;))

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się przyłączam z życzeniami dla Kubusia - dużo zdrówka i uśmiechu na tej ślicznej buźce. Mimo remontu impreza była chyba udana a tort niezwykły. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę jestem pod wrażeniem tego torcika... :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny tort:) Widać, że Kubuś był zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy można prosić o przepis na tak piękne ciasto?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)