muraska się nudzi

muraska się nudzi

wtorek, 4 marca 2014

We 4 fajnie jest :)

Jeszcze trochę potrwa zanim w pełni wrócę do swojego hobby bo póki co moje dwa bąble zajmują cały mój czas. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ostatni brak aktywności zarówno na moim blogu jak i na waszych. Mam nadzieję, że niebawem się to zmieni.
Do tej pory wydawało mi się, że przy jednym dziecku jest mnóstwo pracy (tym bardziej jak się ma takie energiczne jak Kuba) ale dwójka małych bąków to jest dopiero wyzwanie. Podziwiam matki, które mają trójkę lub więcej.
Ogólnie rzecz biorąc to udaje mi się jakoś ogarnąć moje dwa skarby ale momentami nie jest łatwo. Szczególnie kiedy obydwaj mali panowie upominają się jednocześnie o jedzenie. Karmienie Bartka zajmuje sporo czasu tym bardziej, że jest z niego niezły żarłok (w 2,5 tygodnia przybrał 1 kg a jest tylko na piersi) a Kuba nie lubi czekać na jedzonko. I wtedy robi się mała zadyma bo albo jeden płacze albo drugi. Tak częste karmienia mają jednak duży plus bo w 2 tygodnie straciłam 11 kg, które przytyłam w ciąży a po trzech jestem nawet 1kg lżejsza niż przed zajściem w ciąże. Normalnie dieta cud !!! 
Obawialiśmy się tego jak Kuba zareaguje na braciszka. Zaskoczył nas jednak bardzo bo przytula, całuje i chętnie pomaga przy małym. Bywały na początku momenty, że był trochę humorzasty ale wydaje mi się, że odreagowywał w ten sposób moją kilkudniową nieobecność w domu bo bardzo przeżył to, że mnie nie było. Trochę też się buntuje jak musi na coś dłużej zaczekać ale nie dziwię mu się bo przecież też jeszcze jest mały i trudno mu to wszystko ogarnąć.
Tak poza tym to jest super a mamuśka jest dumna jak paw, że ma takich zdrowych i cudownych synów. Teraz pokażę Wam kilka fotek z domowych pieleszy i mam nadzieję, że kolejne zamieszczone zdjęcia będą już prezentowały moje tworki bo zaczynam za tym tęsknić.










Pozdrowionka dla wszystkich :)

7 komentarzy:

  1. Piękna rodzinka! Super że masz małego pomocnika przy najmniejszym Skarbie :) Pozdrowienia dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko wyglądasz cudnie,jak zawsze uśmiechnięta;)
    Śliczne masz dzieciaczki,a malutki rośnie jak na drożdżach;)
    Ciagle patrzę na tytuł Twojego bloga i śmieję się do siebie,bo chyba na nudę już nie narzekasz;)
    Trzymajcie się zdrowo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne Bąble. I dobrze, że masz takiego super pomocnika, który chętnie opiekuje się młodszym braciszkiem :) Ja na swojego Szkraba muszę poczekać jeszcze jakieś 2 tygodnie, ale z każdym dniem mam coraz większego stracha. Życzę dużo zdrówka dla całej Waszej rodzinki :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane szkraby :) Ja mam dwie córki, różnica wieku to 5 lat. Czasami to zupełnie brak mi sił i tylko pocieszam się myślą, że mam siedmioro rodzeństwa i moi rodzice mieli co robić ;D I do tej pory nie wiem, jak Oni to wszystko ogarnęli. Więc DASZ RADĘ! Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi jestem Marta ,
    niezwykle dobrze przegląda się twoje teksty, zapewne obejrze twojego bloga znowu nie raz, a właśnie pozdrawiam także proponuję wejść na moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)