Wazonik z różyczką i zaległe wyróżnienia

Witajcie Kochani :) Strasznie dłuuugo mnie tutaj nie było. Niestety nawał obowiązków domowych i zawodowych spowodował, że trochę zaniedbałam swojego bloga za co bardzo Was przepraszam. Nie myślcie tylko, że przez ten czas próżnowałam. Udało mi się zrobić kilka prac, które będę Wam powoli pokazywać. Dzisiaj kolejny butelkowy wazonik. Tym razem z motywem kwiatowym.







Robi się go bardzo prosto bu wystarczy szklaną butelkę okleić kawałkami papierowego ręcznika i pomalować. Ja ręcznik jeszcze przyszczypałam palcami żeby nadać mu odpowiednią strukturę. Ten wazonik dostanie ode mnie pewna blogowiczka ale o tym będzie troszkę później.
Chciałam także podziękować Magdzie Z za trzy wyróżnienia jakie od niej dostałam oraz zachęcić Was do zaglądania na jej bloga.







Moje odpowiedzi na pytania Magdy:
  1. Ulubiona biżuteria? Kolczyki
  2. Jakie kwiaty lubisz najbardziej? Frezje, róże
  3. Gdybyś mogła wybrać miejsce, w którym chciałabyś zamieszkać, gdzie by to było? Indie
  4. Co Cię inspiruje? Ludzie i natura
  5. Dlaczego zajęłaś się rękodziełem? Bo cierpię na syndrom niespokojnych rąk :)
  6. Twoje wymarzone wakacje? Na egzotycznej wyspie
  7. Ulubiony drink? Może to dziwne ale nie mam takiego
  8. Twoja zaleta? Punktualność
  9. Twoja wada? Bałaganiarstwo
  10. Co lubisz tworzyć najbardziej? Przedmioty ozdobione metodą decoupage
  11. Ulubiona książka? Lilka, Katarzyny Grocholi

Pozdrawiam Was i dziękuję, że pomimo mojej nieobecności nie zapomnieliście o mnie i blogowy licznik nadal tyka.
Buziaki

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie