Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Na początku chciałam Wam podziękować za wszystkie komentarze na temat ozdobnego pudełka w stylu marine. Cieszę się, że kurs się przydał i nawet już widziałam jedną pracę na nim wzorowaną, którą wykonała Justyna. Serdecznie witam także nowych obserwatorów.

Teraz chciałam Wam zaprezentować kursik na ozdobny pojemnik na herbatkę.


Wielu z Was zapewne brakuje czasu (ja mam ten sam problem:( dlatego ostatnio wynajduję pomysły na wykorzystanie papierowej wikliny bez wyplatania co pozwala na szybsze wykonanie pracy.
Zatem do rzeczy. Do wykonania pojemnika potrzebne będą:


- pojemnik do obklejenia(według mnie najlepiej nadaje się pojemnik po dziecięcej herbatce w granulkach. Ale możecie wykorzystać co macie pod ręką. Szkoda, że nie miałam takiego z zielonym wieczkiem)
- klej na gorąco
- papierowe rurki
- dwa kolory farb (tutaj też oczywiście dowolność)
- serwetki (na zdjęciu są dwie bo byłam niezdecydowana)
- lakier
- klej do decoupagu
- nożyczki
- tasiemka do wykończenia pracy, ale nie jest to konieczne

1. Pracę rozpoczynamy od przyklejenia rurki wzdłuż pojemnika. Ja na górze zostawiłam mały odstęp bo będę przyklejać tasiemkę ale Wy nie musicie.


2. Kiedy przykleimy pierwszą rurkę to co wystaje poza pudełko odcinamy i przyklejamy ponownie.



Mi jedna rurka wystarczała na wyklejenie trzech rządków.


Niektóre rurki po odcięciu trochę się rozwijają dlatego trzeba je podkleić klejem biurowym.

3. W taki sposób obklejamy całe pudełko. Pamiętajmy o tym żeby rurki na dole pojemniczka równo przyciąć żeby prosto stało.


4. Teraz malujemy rurki. Ja wybrałam farbę w kolorze ecru.


Potrzebne nam będą także dwie rurki w innym kolorze do wykończenia pojemniczka (u mnie jest to kolor zielony). Pomalowałam je przed przyklejeniem żeby później białe rurki nie zabarwiły mi się na zielono.


5. Kiedy farba wyschnie górę pojemniczka możemy wykończyć tasiemką (Wy nie musicie tego robić). Niestety nie miałam szerszej tasiemki dlatego przykleiłam poziomo dwa rządki. Tasiemka w kolorze ecru mi się skończyła dlatego zastąpiłam ją białą. Pierwszy rządek troszkę mi się pomarszczył co niestety widać (buuu...)


6. Następnie dla ciekawszego efektu przyklejamy poziomo dwie zielone rurki. Na górzę pod tasiemką i na dole pojemniczka.



7. Teraz możemy już przykleić motywy wycięte z serwetki.


Serwetkę (tylko górną warstwę) przykładamy do pojemniczka i pędzelkiem zamoczonym w kleju do decoupagu (ja używam lakieru Akrylak, który dobrze sprawuje się także jako klej)dociskamy serwetkę zaczynając od środka wzoru. Robimy to delikatnie żeby serwetka się nie porwała.



Kiedy serwetka jest sucha cały pojemnik lakierujemy.

Tak prezentuje się gotowy pojemnik.



W moim jest już herbatka i muszę powiedzieć, że jest bardzo praktyczny.

Buziaki
Kasia

Komentarze

  1. Fajny kursik. Podoba mi się ten motyw filiżanki przyklejony na rurki. Wygląda świetnie, całkiem inaczej niż na gładkiej powierzchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kursik. Dzięki:)
    A ja jak na złość, ostatnio wyrzuciłam takie pudełeczko po herbatce....

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik, na pewno wykorzystam u mnie własnie stoja pojemiki po herbatkach i az prosza sie zeby cos z nimi robic. Kiedys zrobił decu na dwoch takich pojemnikach ale tradycyjnie teraz zrobie wg. Twojego pomysłu.
    Pozdrawiam i zostaje tu na dlużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kursik :) juz zachęcam do oglądania i nauki:) na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kursik i rewelacyjny efekt:) a ja zawsze wyrzucałam takie pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i super wykonanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. çok güzel bir geri dönüşüm olmuş.bravo!sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super!! bardzo fajny pomysł na wykorzystanie starych pudełek które zwykle lądują w koszu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kurs!!! Kiedyś wykorzystam na pewno ;) Pozdrawiam i zapraszam przy okazji do mnie na Wymiankę Dla Mam ;)***

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kursik i piękny efekt:) Z chęcią skorzystam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!! Na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kursik, zapewne z niego skorzystam, dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie, Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo stylowo to wygląda. Podziwiam i pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł i kursik, chętnie skorzystam :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Z całego serca dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. My już po etapie herbatek Hipp, ale nic straconego, podkradnę kuzynowi hehe. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. BARDZO CIEKAWY POMYSL:)
    takie puszki kiedys tylko malowalam farba i oklejałam serwetka ale z ta "wikliną" to jest extra

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pracowite.Podziwiam zapał. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Dorotko. Sorrki, że jeszcze nie odpisałam na maila ale postaram się to zrobić jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny. Ja mam brzydkie metalowe, może spróbuję i do nich przykleić by dodać im troszkę życia?! Pomysł jest naprawdę fajny!

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczny kursik dziękuje ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł, siędziemy z córką i wypróbujemy :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak proste a jakie fajne.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Ale bomba!!! Mam jedna puszkę, której nie zdążyłam ozdobić przed wyjazdem i na pewno skorzystam z Twojego pomysłu. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie