Ruchoma szuflada na zabawki

Dzień Dobry wszystkim :)
Większość osób posiadających pociechy wie doskonale jak trudno jest zapanować na zabawkami w dziecięcym pokoju. W Kubusiowym pokoju samochodziki i inne gadżety ciągle plątały się po podłodze dlatego postanowiłam temu zaradzić i zmajstrowałam mu dużą szufladę (ze starej skrzyni), która wszystkie jego skarby pomieści. Zaczęłam ją już robić w lutym ale zdążyłam ją tylko pomalować na biało bo następnego dnia pojechałam na porodówkę. Teraz w końcu ją skończyłam i prezentuję efekt.

Przy skrzyni pomógł mi trochę mąż, który zamocował do niej kółeczka. Dzięki nim można ją bardzo łatwo przesuwać po pokoju a po zabawie chować pod biurko. Skrzynię przed pomalowaniem wyczyściłam papierem ściernym. Później pomalowałam białą farbą akrylową, ołówkiem odrysowałam postacie z Kubusia Puchatka, pomalowałam i polakierowałam. Jestem z niej bardzo zadowolona bo jest mega praktyczna.
Niebawem odbędzie się chrzest Bartusia i mam mnóstwo pracy z tym związanej. Wymyśliłam kilka rękodzielniczych niespodzianek, które muszę wykonać w związku z tym wydarzeniem i po imprezce wszystko pokażę.
Przepraszam za brak komentarzy pod waszymi postami ale niebawem to się zmieni. W kolejnym poście napiszę Wam jak radzi sobie mój przedszkolak.
Buźka :)

Komentarze

  1. Naprawdę pomysłowe :) Już myślę, czy mam gdzieś podobną skrzynię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw Ci kasieńko muszę powiedzieć,że napatrzeć się na Ciebie nie mogę,tak cudnie wygladasz na tym zdjęciu:)
    A teraz pochwalę szufladę,jest świetna i już;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z taką szufladą ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie