Bransoletka z koralików

Witam wszystkich cieplutko w Nowym Roku. Imprezka sylwestrowa się udała? Mam nadzieję,że tak. My w tym roku Sylwester spędziliśmy w domu z dziećmi bo starszak znowu nam zachorował ale było rodzinnie, wesoło i fajnie.
 
Ostatnio ogarnęła mnie mania koralikowania. Biżuterię z koralików odkryłam już dawno temu ale zawsze wydawało  mi się, że to nie dla mnie. Do spróbowania swoich sił w tej dziedzinie zainspirowała mnie koleżanka, która zaczęła szydełkować bransoletki. Tak mi się spodobały, że zakupiłam sobie trochę przydasi i wystartowałam z tematem. Początki były straszne. Myślałam, że wyjdę z siebie jak kolejny raz musiałam spruć bransoletkę chociaż z wielkim trudem zrobiłam dopiero 3,4 rzędy. Ale jak to zawsze praktyka czyni mistrza i w końcu zaczęło mi wychodzić.
Pierwsze bransoletki zrobiłam z koralików Toho 8/0 ale już zamówiłam koraliki Toho 11/0 w różnych kolorach i będę działać dalej.
Mocno się wkręciłam w szydełkowanie bransoletek bo bardzo mnie to relaksuje a stresów jak każdemu mi nie brakuje.
 
 
Bransoletka w kwiaty na 5k w obwodzie.
 
 
Bransoletka w paski na 6k w obwodzie.
 
Teraz robię bransoletkę dla córci mojej siostry i niebawem wam pokażę.
 
Miłego dnia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie