Butelka w kształcie winogrona

Remont ciągle trwa dlatego przez jakiś czas nie będę mieć szans na moją radosną twórczość
:( Dlatego dzisiaj będzie trochę wspomnień. Prezentuję butelkę, którą kiedyś na urodziny zrobiłam mojej średniej siostrzyczce. Kiedy ją malowałam i ozdabiałam serwetkami byłam pełna obaw. Bałam się,że mi nie wyjdzie przez te wypukłości. Ale całkiem przyzwoicie wygląda. Najważniejsze jest to, że siostrze się podobała. Butelkę trochę poprzecierałam żeby sprawiała wrażenie wiekowej :)






Fajnie, że ze mną jesteście i komentujecie.
Buziaczki :)

Komentarze

  1. Świetny efekt i bardzo pomysłowa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i pomysłowa :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna butelka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam też takie butelki ,bo mają bardzo fajny kształt,niestety ja nic z nimi nie robiłam ,a Ty ją tak fajnie ożywiłaś kolorami.Do tego wlać do niej małe co nieco i prezent idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say
    that I've truly enjoyed browsing your blog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

    my webpage :: http://dedicatedwebhosing.com/story.php?title=le-parfait-skin-care

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie