muraska się nudzi

muraska się nudzi

czwartek, 19 września 2013

Takie sobie sznurkowe pudełeczko do łazienki

Witam Was gorąco bo na zewnątrz straszny ziąb. Syndrom "wicia gniazda" dopadł mnie już na dobre bo cały czas coś wycieram, przekładam, układam, chowam i nie mogę się przed tym powstrzymać. Mąż ma przez to przechlapane bo cały czas mu wynajduję nowe zajęcia :) Teraz postanowiłam uporządkować łazienkę i stworzyć zestaw pudełek na niezbędne drobiazgi. Na pierwszy ogień poszły patyczki kosmetyczne. Za pomocą sznurka (do jego użycia zainspirowała mnie Danusia) i serwetki ozdobiłam pudełko, w którym się znajdowały. Zdjęć nie robiłam w łazience bo jeszcze jest przed remontem i nie prezentuje się najlepiej.







Pudełko bardzo mi się podoba i chciałabym w podobnym stylu zrobić kubek na szczoteczki i dozownik na mydło.

Pozdrowionka.

11 komentarzy:

  1. Ale super, chyba ja zainspiruję się Tobą :) Patyczki to największa łazienkowa zmora :) Bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jak podeślesz zdjęcie swojej wersji :)

      Usuń
  2. Kasiu wiesz,że ja uwielbiam sznurek więc dla mnie to pudełeczko jest piękne.Fajnie że się zainspirowałaś moimi pracami a jeszcze fajniej ,że piszesz o tym odważnie.Dzięki Ci kochana,pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu ta ciąża Ci bardzo służy;)Pięknie Ci wyszło to pudełeczko,staranie zrobione,ślicznie wykończone;)
    Trzymaj się ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne bardzo fajny pomysł

    Zapraszam również w swoje skromne progi :)

    http://chatapodlasem.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełko, Kubuś prześliczny.
    Pozdrawiam i przesyłam całuski dla Kubusia od Alicji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysl i sliczne wykonanie :) Mnie rzucila sie w oczy serwetka, bo tez taka mam ;-) Fajnie pasuje do sznureczka, slicznie to sobie wykombinowalas ;-) Piekne pudelko, czekam na reszte zestawu lazienkowego ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)