Choinka z płatków kosmetycznych - KURS

Dobry wieczór :)
Na większości blogów zrobiło się już bardzo świątecznie dlatego i ja postanowiłam małymi kroczkami przygotować się do świąt. Wymyśliłam choinkę, której wykonanie jest super szybkie i bardzo proste. Poniżej krótko Wam opisałam jak ją robiłam.


Najpierw z tektury robimy stożek


Następnie płatki kosmetyczne składamy na pół jak na zdjęciu i na przemian przyklejamy do stożka klejem na gorąco.






Później choinkę ozdabiamy jak nam wyobraźnia podpowiada i gotowe :)







Życzę miłego i twórczego wieczoru :)
  

Komentarze

  1. Kochana choinka świetna nie wpadłabym chyba na taki pomysł co do porządku to mam to samo chwila nieuwagi i juz wszystko przewrócone do góry nogami.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim bałaganie dzieciaki najlepiej się odnajdują i bawią,wiem bo moje kiedyś też taki nieład robiły.A choineczka pomysłowa i wygląda jakby była cała pokryta puchem śniegu.Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna choinka, bardzo pomyslowa :)
    Co do balaganu.. hehe skad ja to znam??? MOje dziecie tez taki balagan potrafi zrobic w 5 minut... gorzej ze sprzataniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super choinka :)
    A co do bałaganu to u mnie jest dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, spróbuję też taką zrobić, na pewno pochwalę się efektem:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hop do obserwowanych...Śliczna choinka i pomysłowa autorka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna choinka i wspaniały kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś zrobiłam z płatków na 4 a taka z córcia planuje zrobić będzie miała frajde

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie