muraska się nudzi

muraska się nudzi

niedziela, 27 października 2013

Wygrane wyzwanie w Klubie Twórczych Mam :) i początek buntu dwulatka

Witajcie! Dzisiaj będzie troszkę "chwalipięctwa" :) Jak zapewne wiecie karocę z konikiem zgłosiłam na wyzwanie recyklingowe w Klubie Twórczych Mam i WYGRAŁAM !!!! Konkurencyjne prace były bardzo ciekawe co możecie sprawdzić klikając w powyższy link. Jestem zaskoczona i jednocześnie bardzo szczęśliwa z tej wygranej. Kiedy dostanę paczkę od Anitki pochwalę się skarbami, które dostałam.
Dawno nie pisałam Wam także o moim największym skarbie. Kuba zaczyna powoli wkraczać w etap buntu dwulatka. Oj robi się urwisowaty i ciągle tylko słyszę: NIE,NIE. Jak to było miło kiedy się słuchał mamusi. Teraz zaczyna pokazywać charakterek.
Pomysły ma też takie, że oczy muszę mieć dookoła głowy bo wchodzi w takie miejsca, gdzie mi nie przyszłoby do głowy zaglądać. No i wymyśla sobie fajne zabawy z czego się cieszę bo troszkę potrafi się już sobą zająć. Teraz migawka Kubusiowych fotek podczas codziennych zajęć.

Hit sezonu - opaska z truskaweczką


Oficjalna wersja krawaciarska (krawat uszyła mama :)





Mamo przestań gadać




 Uwielbiam rysować koła i układać klocki







:)

4 komentarze:

  1. Nalezała Ci sie wygrana, karoca sie bajkowa, nagroda wkrótce powędruje do Ciebie.
    Mój urwis ma 19 mies. tez pokazuje różki do 1 roku był spokojny, grzeczniutki a po roczku odmieniło mu sie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej:)
    Kubuś wygląda na aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Kubusia to przystojniacha a pod krawatem to wygląda cudownie :) oj będzie z niego łamacz niewieścich serc
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)