Chatki z piernika i inne słodkości


Witajcie Kochani!!!
W tym całym świątecznym rozgardiaszu niestety nie miałam czasu na bloga, dlatego z lekkim opóźnieniem ale ze szczerego serca życzę Wam Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.
Od świąt upłynęło już trochę czasu ale mimo tego chciałam Wam pokazać słodkie prezenty jakie zrobiłam dla moich najbliższych. W tym roku wszystkie prezenty, które wykonałam były jadalne. Powstały dwie chatki z piernika (moje pierwsze w życiu) oraz ciasteczka orzechowe, które zapakowane w zgrabne paczuszki stały się podarunkami.







 Przy ciasteczkach bardzo pomocni byli moi synowie, którzy z wielkim zapałem wałkowali ciasto oraz wykrawali poszczególne kształty. Koniecznie muszę sobie kupić cienką końcówkę cukierniczą, ponieważ tą, która miałam trudno było wykonać precyzyjne wzory. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przedpokój w stylu morskim.

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie