muraska się nudzi

muraska się nudzi

wtorek, 4 grudnia 2012

Bombki a`la karczoch

Nareszczie udało mi się usiąść i stworzyć karczochowe bombeczki. Przyznam szczerze, że ciężko mi było je wykonać. Moje palce nie są wprawione w takiej pracy i bolą mnie dzisiaj strasznie od wbijania szpilek. Do ich wykonania wykorzystałam styropianowe bombki o średnicy 6 i 8 cm, wstążki o szerokości 2,5 cm w czterech różnych kolorach, szpilki, cekinki samoprzylepne, wstążeczki o szerokości 0,5 cm oraz metalowe haczyki. Trud się opłacił bo bombeczki wyglądają bardzo ładnie. Zresztą oceńcie sami :)



Żeby bombeczki mogły być nie tylko ozdobą choinki ale także świątecznego stołu wykonałam do nich stojaczki. Wykorzystałam do tego rolki, na które nawinięte były tasiemki.




Buziaki
Kasia.

5 komentarzy:

  1. Cudowne są te bombeczki, ta niebieska od razu mnie zachwyciła... powinnaś je sprzedawać
    niekoniecznieperfekcyjnapanidomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Są obie bardzo piękne:) I bardzo pomysłowe te stojaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuuuu jakie piękne :))))) cudowne są :)))

    Zapraszamy do nas http://lifeandpassion88.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)