Choinka z piórek :)

Święta tuż, tuż dlatego produkcja choinek cały czas trwa. W odskoczni od choinek szyszkowych i makaronowych postanowiłam spróbować czegoś nowego. Kiedyś w moim ulubionym sklepiku z drobiazgami zaopatrzyłam się w paczuszkę bordowych piórek. Nie miałam jakoś na nie pomysłu i trochę u mnie poleżały. W tym roku postanowiłam spróbować zrobić z nich choinkę i okazało się, że świetnie się do tego nadają. Błyskawicznie się przyklejają i przy użyciu niewielkiej ilości piórek w ekspresowym tempie można stworzyć choineczkę. Oto efekt mojej pracy.




Do kompletu chciałabym zrobić bombkę z piórek ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Póki co intensywnie pracuję nad wiklinowymi koszykami, które pokaże Wam w kolejnej odsłonie.

-Pa,Pa- 

Komentarze

  1. Choinka jest śliczna;)Czekam na piórkową bombkę.
    A tak przy okazji,to zazdroszczę Ci śniegu za oknem;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj zapadało nam już "cały świat". Sypie od rana i na razie nie przestaje.Muszę kupić synkowi sanki :) Mam nadzieję, że święta też będziemy mieć białe... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne moja droga!!! i to się nazywają ozdoby świąteczne!!! tak trzymaj ,brawo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie