Nie do wiary, znowu wyróżnienia!


Tym razem wyróżniła mnie Pejotka (klik), która tworzy przepiękną biżuterię w nieznanej mi do tej pory technice sutasz oraz Koziołek (klik). Zajrzyjcie na blogi do dziewczyn bo naprawdę warto.
Dzisiaj także i ja wyróżnię kilka blogów. Dziewczyny są bardzo zdolne i w pełni zasługują na wyróżnienie. Oto moja krótka lista.

A teraz 7 faktów dotyczących mojej osoby:
1. Uwielbiam czytać i teraz kiedy spędzam w pociągu 3 godz. dziennie nadrabiam zaległości.
2. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy.
3. Na przełomie szkoły podstawowej i liceum (przez ok. 5 lat) należałam do zespołu muzycznego, w którym pod koniec jego istnienia byłam jedną z solistek.
4. Bardzo lubię jeździć na rowerze i jak zrobi się ciepło będziemy sobie robić we trójkę rowerowe wycieczki.
5. Mieszkam przy Bolimowskim Parku Krajobrazowym a Rezerwat Rzeka Rawka znajduje się 1,5 km od mojego domku. Cudownie jest móc mieszkać w takim miejscu.
6. Niestety nie mam prawa jazdy. Kilka lat temu próbowałam bezskutecznie posiąść ten kawałek plastiku ale mi się nie udało. Może jeszcze kiedyś się zmobilizuję i zakończę sukcesem to co kiedyś zaczęłam.
7. Uwielbiam prowadzić mojego bloga. Szkoda tylko, że czasu mam dla niego ostatnio bardzo mało.  

Dostawanie wyróżnień jest bardzo miłe jednak wybaczcie mi kochane, że w przyszłości już więcej nie pociągne tej zabawy. 

Na koniec serdecznie dziękuje dziewczynom za nominacje.

Pozdrawiam wszystkim gorąco :) 


Komentarze

  1. Witaj Murasko. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Miło mi, że pomyślałaś o moim blogu. Ja podobnie jak Ty nie jestem już w stanie wyszukiwać kolejnych blogów (przez ostatnie dwa tygodnie wyszukałam dzielnie kilkadziesiąt). Ale znalazłam inne rozwiązanie. Banerek "Wyróżnienie za blogową przyjaźń" który przekazuję wszystkim zaprzyjaźnionym blogowiczom. Wystarczy tylko wkleić banerek.W podziękowaniu zapraszam również Ciebie (http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2013/02/misja-blogowej-przyjazni.html). Możesz przekazywać go dalej dziękując za wyróżnienia. To szybki i bardzo miły sposób. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczere gratulacje kochana,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brdzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Ci bardzo za wyróżnienie;)Przyjmuję wszystko tylko jak większość z nas, już nie nominuję następnych blogów.Byłaby to niekończąca się historia;)
    Jak wrócę do domu,odbiorę to wyróżnienie;)
    Pozdrawiam cieplutko Ilona

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, cieszę się, że ktoś zauważył mnie w gąszczu przepięknych i prezentujących niesamowite prace blogów. Zaraz zabieram się za odbieranie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie