Aniołek Stróż




Obrazek z aniołkiem powstał z okazji pierwszych urodzin pewnego, małego kawalera. Szymonek jest synkiem Ani i Emila, moich przyjaciół dlatego chciałam zrobić dla niego coś wyjatkowego. A oto szacowny solenizant. 



Do wykonania aniołka wykorzystałam drewnianą deseczkę, dwa kolory farb akrylowych, crackle jednoskładnikowy oraz gipsowe figurki aniołków.




Tył obrazka również spożytkowałam i napisałam na nim życzenia urodzinowe:)

Ze względu na to, że milowymi krokami zbliża się sylwester oraz karnawałowe szaleństwo chciałam Wam polecić usługi Ani, mamy Szymonka która profesjonalenie zajmuje się Make Upem oraz wizażem. Poniżej Ania w akcji.


Promocyjna oferta:
- makijaż sylwestrowy - 80 zł
- makiżaj wieczorowy - 80 zł
- makijaż dymny - 80 zł
- dojazd do klientek na terenie Warszawy
Kontakt: 668-844-406

NAPRAWDĘ WARTO!!!

Anię możecie znaleźć także na Facebooku:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie