Coraz bliżej święta :)

Do świąt pozostało już niewiele czasu dlatego postanowiłam rozpocząć pracę nad świątecznymi stroikami oraz innymi ozdobami, które w tym okresie tworzą magiczny i niepowtarzalny nastrój w moim domu.Tegoroczne święta będą dla mojej rodziny bardzo ważne, ponieważ będzie to pierwsza gwiazdka mojego synka. Dlatego musiałam się jeszcze bardziej postarać żeby ozdoby były wyjątkowe. Internet od zawsze był dla mnie źródłem inspiracji dlatego i tym razem buszując w sieci natrafiłam na bardzo ciekawe pomysły. W taki oto sposób powstały moje pierwsze choinki zrobione z bardzo nietypowego materiału, czyli z makaronu. Okazało się, że jest to bardzo wdzięczny materiał do pracy a mnogość jego kształtów pobudza wyobraźnię. Oto moje pierwsze małe dzieła, z których jestem bardzo dumna.
 

 
Choineczka z makaronu rurki i kokardki



 
Choineczka z makaronu muszelki i kokardki
Najtrudniejszym surowcem do pracy był dla mnie makaron świderki. Wszystko dlatego, że kupiłam tańszy makaron, który był zbyt kruchy podczas pracy. Z tego powodu choineczka jest bardzo delikatna. Na następne choinki zakupiłam już sobie droższy makaron, który jest o wiele bardziej wytrzymały.


 
Choineczka z makaronu świderki
Zrobienie takich choinek jest dość proste i nie wymaga zbyt wielu nakładów finansowych. Jest jednak bardzo czasochłonne i wymaga wiele cierpliwości. Ja choineczki kleiłam klejem na gorąco i niestety moje palce trochę na tym ucierpiały. Z makaronu zrobiłam jeszcze małe aniołki, które mogą ciekawie wyglądać jako ozdoba świątecznej choinki.



W kolejnej odsłonie pokażę Wam pierwsze efekty moich zmagań z wikliną papierową. Na zachętę wrzucam fotkę.


-Buziaki-

Komentarze

  1. Brawo za aniołki:)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:)Zaczynam przygodę z blogowaniem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny. A do Ciebie Ilonko napewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. You really make it seem so easy together with your presentation however
    I to find this topic to be actually one thing that I think I'd by no means understand. It kind of feels too complicated and very vast for me. I'm
    having a look ahead on your next submit, I'll try to get the cling of it!

    Review my page ... Buy Le Parfait

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie