Początek...

O założeniu bloga myślałam już od bardzo dawna ale jakoś ciąglę brakowało mi czasu. W sumie to chwila czasu pewnie by się znalazła ale gorzej było z mobilizacją :) Nareszczie jednak powstał. Na moim blogu będziecie mogli zobaczyć muraskowe wytwory, czyli przedmioty wykonane przeze mnie przy zastosowaniu różnych technik (np.decoupage, wiklina papierowa, itp...). Od czasu do czasu napiszę także troszkę o mojej rodzince, radościach i troskach macierzyństwa, o których każda świeżo upieczonym mama(i nie tylko) mogłaby wiele powiedzieć. Mam nadzieję, że mój prawie 11-miesięczny synek będzie dla mamy bardzo wyrozumiały i pozwoli jej czasami usiąść do komputera. Serdecznie pozdrawiam potencjalnych "zaglądaczy". 
P.S. Na dobry początek wrzucam fotkę całej naszej trójeczki.
Kasia. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie