"Szkatułkowo, pudełkowo".

Szkatułki to bardzo wdzięczny temat, ponieważ każda z nas ma mnóstwo biżuterii i innych drobnych bibelotów, które można w nich ukryć. Ja malować i ozdabiać szkatułki wprost uwielbiam. Są one łatwo dostępne, ponieważ zaopatrzyć się w nie można praktycznie w większości tzw. sklepików "po 5 zł" (oczywiście są droższe :) i nie trzeba przeszukiwać godzinami sieci żeby je kupić.
Jak już pewnie zauważyłyście kocham róże i motywu tego nie mogło na nich zabraknąć.  


A jeśli mówimy o różach, to dzika róża na okrągłym pudełeczku prezentuje się równie pięknie.


Na specjalne zamówienie koleżanki mojej mamy stworzyłam pudełeczko z Aniołkiem. Przyznam szczerze, że wygląda uroczo. Żeby było jeszcze ciekawsze ozdobiłam je tasiemkową kokardką. 


Szkatułek i pudełek zrobiłam bardzo wiele jednak szczególny sentyment mam do tych, które ozdobiłam aniołkami Rafaela. Uwielbiam te ich niewinne, rozmarzone i pyzate buźki.



W przyszłości pokażę Wam jeszcze inne tego typu prace. Póki co uciekam żeby w końcu się wyspać bo ostatnio kilka nocy zarwałam przez te swoje "robótki". 
- Buziaki - 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za każde miłe słowo :)

Popularne posty z tego bloga

Jak szybko zrobić pojemnik na herbatę - kursik

Przedpokój w stylu morskim.

Stół i krzesła do jadalni po metamorfozie